Thanks for your visit. Comments or contact: sissym.mascarenhas@hotmail.com

sábado, 15 de agosto de 2009

Uma Vida Inteira (One Lifetime)











Eu te amo toda a noite
Eu te amo à noite
Eu te amo ao acordar
O som da sua voz
é uma delícia
Para despertar o meu desejo
O que é mais sexy do que isso?
Toque Invisível
Toque com intensidade
Toque de desejo
Seu no meu corpo
Meu corpo no teu
Desejos ...
Eu quero te despir
Quero vê-lo nu
Quero sentir o seu cheiro
Um espaço de tempo tão longe
Um espaço de tempo tão perto
Para abraçar
Para amar
Para beijar ... você
Para ver o seu sorriso
Cada dia, cada noite
Precisamente, uma vida inteira














I love you all night
I love you at night
I love you to wake up
The sound of your voice
is a delight
To awaken my desire
What is more sexy than that?
Invisible touch
Touch with intensity
Touch with desire
Your in my body
My body in yours
Wishes...
I want to undress you
I want to see you naked
I want to feel your smell
A space of time so far
A space of time so close
To embrace
To love
To kiss... you
To see your smile
Each day, each night
Precisely, one lifetime

(por Sissym)

"you rekindled a love for writing that
I thought I would never get back,
feelings
that I thought I would never have again"

Compartilhe esse artigo:

Related Posts with Thumbnails Related Posts with Thumbnails

6 comentários:

  1. Sissy, you are the sunshine in the summer breeze! You helped me write this!

    ResponderExcluir
  2. Sissy, you are an inspiration to every hopefull romantic in the world. Your words are so kind and so beautiful, it makes life worth living to hear words like this. I will never grow tired of your incredible sense of peoples pleasures! .....please keep writing more! Peace and .....Love, Craig

    ResponderExcluir
  3. uau! depois de ler isso quem disse que vou conseguir descansar? ahahha. Acho que vou ja ja acordar a Sandra.
    ahahah
    Instigante e excitante.
    bjs

    ResponderExcluir
  4. Huum! Que lindo Sissym, você é um show de inspiração.
    Beijos.

    ResponderExcluir
  5. I said I love you and that's forever
    And this I promise from the heart
    I could not love you any better
    I love you just the way you are.

    ResponderExcluir

Recados: sissym.mascarenhas@hotmail.com
Obrigada