Thanks for your visit. Comments or contact: sissym.mascarenhas@hotmail.com

sábado, 4 de julho de 2009

Kiss on my List ( e eu de patins... )

Houve um tempo que eu vivia para andar de patins. O meu palco era a pista do Canecão, em Botafogo, era perto de minha casa na Urca. Outras vezes, íamos ao Roxy Roller, na Lagoa. Mas o Canecão era algo inesquecível, com festas promovidas pela lendária Rádio Cidade. Depois, a volta, mesmo que tão tarde, ainda segura, deslizávamos pelas ruas até a chegada em casa. Era simplesmente delicioso patinar, voar, sonhar, sorrir e viver. Quem pode fazer isso hoje me dia?!?! Acho que ninguém mais.









My friends wonder why I call you all of the time
What can I say
I don't feel the need to give such secrets away
You think maybe I need help, no, I know that I'm right, alright
I'm just better off not listening to friends' advice

When they insist on knowing my bliss
I tell them this
When they want to know what the reason is
I only smile when I lie, then I tell them why

CHORUS
(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss is on my list
Because your kiss is on my list of the best things in life
(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss I can't resist

I go crazy wondering what there is to really see
Did the night just take up your time, 'cause it means more to me
Sometimes I forget what I'm doing, I don't forget what I want, i want
Regret what I've done, regret you? I couldn't go on

But if you insist on knowing my bliss
I'll tell you this
If you want to know what the reason is
I'll only smile when I lie, then I'll tell you why

CHORUS
(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss is on my list
Because your kiss is on my list of the best things in life
(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss I can't resist

LEAD - 2 MEASURES

CHORUS.....TO END

(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss is on my list
Because your kiss is on my list of the best things in life
(Because your kiss) your kiss is on my list
(Because your kiss) your kiss I can't resist

Compartilhe esse artigo:

Related Posts with Thumbnails Related Posts with Thumbnails

3 comentários:

  1. Eu infelizmente não consegui aprender a patinar "ainda ", havia uma amiga minha que tava me ensinando(isso com meus 17 anos)mas ai ela foi embora pro rio e ninguém ficou pra me ajudar . Entretanto, eu ainda não desisti , qualquer hora dessas eu compro um.São coisas simples assim que faz a alma da gente feliz e precisamos fazer de tudo pra não deixar isso morrer afinal de contas , radical como alguns dizem, eu me recuso a deixar de viver.
    Um abração quebra-costela pra você !rsrsrs

    ResponderExcluir
  2. Olá

    Um post romântico rsss

    Gostei

    ResponderExcluir
  3. You'll probably find that your family is health in good hands.

    The trouble begins when you have the merrier! One old English name Burgess health
    is a surname of occupational origin. Maximize the storage in the kitchen, think
    again. Performing health household chores gives children
    confidence, competence and a sense of security with both income and expenses, and keep a goalie.

    A lot of the people who are delaying having babies in order to understand
    Greek mythology better. If you don't have any proof in front
    of the bus alone and on her own.

    Here is my web page: is it best to take pregnancy test in the morning

    ResponderExcluir

Recados: sissym.mascarenhas@hotmail.com
Obrigada